I.A szolgáltató neve, címe
A szolgáltató neve: Mymove Kft.
Székhelyének címe:6000 Kecskemét, Dobó krt. 10. Fsz. 35. ajtó
Telefonszám:
Email: info@mymove.hu
Ügyfélszolgálatának elérhetősége (cím, telefonszám), illetve internetes honlapjának címe 2.1.
96 20 2.2. Internetes oldal (honlap) címe: www.mymove.hu
III. Az ÁSZF célja, tárgyi, személyi, területi és időbeli hatálya
3.1. Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) célja a hatálya alá tartozó szolgáltatásra és annak igénybevételére vonatkozó egységes feltételrendszer rögzítése, valamint a szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevők közötti jogviszony szabályozása.
3.2. Az ÁSZF tárgyi hatálya a www.mymove.hu által nyújtott képzésekre és kapcsolódó tájékoztatási szolgáltatásra terjed ki.
3.3. Az ÁSZF személyi hatálya alá tartoznak: a Szolgáltató, Képzést ajánló szervezetek (továbbiakban képzők), a képzést igénybe vevő Felhasználók (továbbiakban felhasználók
3.4. Szolgáltató: az 1. pontban megjelölt szervezet.
Felhasználó: az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, amely használja vagy igényli az elektronikus képzési szolgáltatást.
A Képző és a Felhasználó a szolgáltatást a jelen ÁSZF elfogadása esetén veheti igénybe.
3.5. Az ÁSZF a szolgáltatás megkezdésének napjától kezdődően – az időközi módosítások szerinti tartalommal – határozatlan ideig van hatályban mindaddig, amíg a Szolgáltató a képzésajánló szolgáltatást nyújtja.
- Értesítések, közzétételek, nyilatkozatok
4.1. A Szolgáltató közzétételi kötelezettségét (beleértve különösen az ÁSZF közzétételét, valamint más tájékoztatás közzétételét) az alábbiak szerint teljesíti:
- a) a tájékoztatást internetes oldalán (honlapján) közzéteszi, továbbá
- b) az abban foglaltakról a telefonszolgáltatás igénybevételével elérhető ügyfélszolgálat szóbeli, emailes ügyfélszolgálat írásbeli tájékoztatást ad.
4.2. Az ÁSZF Szolgáltató általi egyoldalú módosítása esetén a módosításáról szóló valamennyi értesítésnek legalább a következőket kell tartalmaznia:
- a) pontos utalást az ÁSZF módosított rendelkezéseire;
- b) a módosítások lényegének rövid leírását;
- c) a módosítások hatálybalépésének időpontját;
- d) a közzétett általános szerződési feltételek elérhetőségét;
- A szolgáltató által nyújtott szolgáltatások meghatározása
Magánszemélyek részére (ügyfelek)
Magánszemélyek részére a weblap egyes szolgáltatásai ingyenesek, mások térítés fejében igénybe vehetőek
5.. Térítés fejében nyújtható szolgáltatások:
- Az Akadémia keretein belül az egyes képzési programok a megjelölt részvételi díj ellenében igénybe vehetők. Az egyes képzések Oktatási Hivatal által engedélyezett, jóváhagyott programok. A térítés fejében az ügyfelek ütemezetten megkapják a teljes körű oktatási anyagot
- Haladási Napló ellenőrzése és nyomon követése
- Az oktatás keretein belül helytelenül végzett gyakorlatok miatti egészségkárosodásra semmilyen jogi felelősséget nem vállalunk.
- A fizetett szolgáltatásra vonatkozó szerződés megkötésével kapcsolatos eljárás, a térítéses szolgáltatások igénybevételének módja és feltételei
6.1. A Szolgáltató jelen ÁSZF-ben megjelölt térítéses szolgáltatása csak a Szolgáltatóval kötött szerződést követően vehető igénybe.
6.2. Igénybejelentési eljárás Az igénybejelentést (a térítéses szolgáltatási szerződés megkötésére irányuló ajánlatot) az alábbiak szerint lehet megtenni: - szóban vagy írásban a Szolgáltató meghatalmazott képviselőjénél, - szóban a Szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatánál, - írásban a Szolgáltató internetes oldalán levő elektronikus adatlap kitöltésével.
6.3. Az igénybejelentés szempontjából igénylő az a jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, aki, illetve amely a szolgáltatást igénybe kívánja venni.
6.4. Az igénybejelentés minimális tartalmi elemei a következők:
- a) az igénybejelentő neve, lakóhelye, székhelye, értesítési/elérési címe és telefonszáma,
- b) a kért szolgáltatás megnevezése
- c) az igénybejelentés helye és időpontja, írásbeli igénybejelentés esetén az igénylő vagy szerződéskötésre feljogosított képviselőjének aláírása
6.5. A Szolgáltató a térítéses szolgáltatással kapcsolatos igényre 3 munkanapon szóban és/vagy írásban válaszol, és egyezteti a szolgáltatás nyújtásának konkrét feltételeit. A feltételekre vonatkozó megegyezés esetén a szolgáltatásra vonatkozó szerződést írásban kötik meg. A szerződés megkötése elektronikus úton is történhet.
VII. Az ügyfélszolgálat működése, a bejelentések, panaszok intézése (díjreklamáció, kötbér és kártérítési igények intézése)
7.1. A Szolgáltató a Képzők és a Felhasználók bejelentéseinek intézésére, panaszaik kivizsgálására és orvoslására, tájékoztatására ügyfélszolgálatot működtet, melynek elérhetőségei az I.1.2. pontban találhatóak.
7.2. Az ügyfélszolgálat útján a Képző, a Felhasználó, illetve az ügyfél szolgáltatás iránti igényt jelenthet be, szerződést köthet, módosíthat és szüntethet meg, díjfizetést teljesíthet, a szolgáltatással kapcsolatban tájékozódhat és információt kérhet, bejelentést tehet és panasszal élhet.
Az ÁSZF vonatkozásában: - panasz: a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek (alkalmazottnak, megbízottnak) a magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó nyilatkozat, mely szerint a Szolgáltató vagy a személy eljárása nem felel meg a jogszabályoknak vagy az ÁSZF-nek, - bejelentés: a panaszon és díjreklamáción kívüli minden olyan előfizetői nyilatkozat, észrevétel, mely a szolgáltatásra vagy a Szolgáltatóra vonatkozik.
7.3. A Szolgáltató a Képzőktől és a Felhasználóktól származó bejelentéseket, panaszokat és a bejelentés, panasz alapján tett intézkedéseket visszakövethető módon nyilvántartásában rögzíti, és az adatkezelési szabályok betartásával
A nyilvántartás minden bejelentésről, panaszról a következő adatokat tartalmazza:
- bejelentése, illetve panasza alapján tartalmazza:
- a) a panaszt tevő nevét,értesítési címét , telefonszámát vagy más elérhetőségét,
- b) ha szükséges, a szolgáltatás megnevezését,
- c) a bejelentés, panasz rövid leírását,
- d) a bejelentés időpontját (év, hónap, nap); - a Szolgáltató vizsgálatának eredményeként tartalmazza: e) a bejelentés, panasz kivizsgálásának eredményeit,
- f) a bejelentés, panasz orvoslásának módját és időpontját (év, hónap, nap), g) a bejelentő értesítésének módját és időpontját. A szóbeli panaszt meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell.
A képzést felhasználók
10.1. A képzést felhasználók a weblapon szereplő képzések közül különböző keresési paraméterek alapján válogathatnak.
10.2. A weblapon keresztül történő jelentkezés a kiválasztott képzésekre a felhasználó regisztrációja után lehetséges.
10.3. A képzésre történő jelentkezés akkor kerülhet elfogadásra, ha a jelentkező megfelel az adott képzésben való részvételhez előírt, a képzésnél feltüntetett feltételeknek.
10.4. A jelentkezés alapján a képzésre való regisztráció megtörténik, amennyiben a képzés nincs előzetes vizsgálatokhoz kötve, úgy a képzési hely lefoglalásra kerül.
10.5. Amennyiben az ajánlatok között nem talál az igényének megfelelő képzési programot, igényét nyilvántartásba vesszük, és kezdeményezzük a megfelelő képzés indítását.
10.6. A képzési feltételekről a weblapon szereplő információkon kívül telefonos tájékoztatást is nyújtunk.
Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat
- Adatkezelés módja A Szolgáltató által kezelt adatok fajtái, tárolásuk és esetleges továbbításuk célja és időtartama, az adatok továbbításának biztosítása, az adatbiztonság, valamint a képzőnek, illetve a felhasználónak az adatkezeléssel kapcsolatos jogairól és kötelezettségeiről szóló tájékoztatás:
- A Szolgáltató által nyilvántartott, a képzést kereső természetes személy ügyfelekre vonatkozó személyes adatok körét, azok részletes felhasználási és nyilvántartási szabályait jelen ÁSZF szerinti Adatkezelési Szabályzat tartalmazza.
- Amennyiben az ügyfél a Szolgáltató által kezelt adataiban bekövetkezett változást a Szolgáltató felé nem jelenti be, úgy az ügyfél mulasztásának időtartamára a Szolgáltató mentesül az adatok kezelésével kapcsolatos kötelezettségek teljesítése alól.
- A Szolgáltató az általa nyilvántartott, a természetes személyek által rögzített adatokat csak annyi ideig tárolhatja, ameddig arra az ügyfelek tájékoztatásával, szolgáltatásával kapcsolatosan szükség van.
- A Szolgáltató az ügyfél adatkezelési nyilatkozatával ellentétes adatszolgáltatást csak kizárólag erre jogszabályban felhatalmazott szervek megkeresésére teljesíthet.
- A Szolgáltatót külön jogszabályok alapján adat és titoktartási kötelezettség terheli Az adatvédelmi és titoktartási kötelezettség a Szolgáltató tagjait, alkalmazottait és megbízottját egyaránt terhelik.
- A Szolgáltató által kezelt személyes adatok köre
- A jogszabályban jogként biztosított adatkezelés alapján a Szolgáltató által kezelt személyes adatok a következők:
- a) az ügyfél neve, lakóhelye, tartózkodási helye, illetve székhelye,
- b) természetes személy igénybe vevő esetén az előfizető (leánykori) neve, anyja neve, születési helye és ideje,
- c) iskolai előképzettsége,
- d) nem természetes személy előfizető esetén az előfizető cégjegyzékszáma vagy más nyilvántartási száma, valamint bankszámlaszáma,
e)ügyfél e-mail címe,
- f) ügyfél telefonszáma,
- g) ügyfél értesítési címe.
- A személyes adatok tárolásának időtartama és módja
2.1. Az ügyfelek regisztrációjából adódó adatokat a regisztrációt követő 1 évig, illetve az ügyfél kérésének megfelelő időtartamig őrzi.
2.2. A II.1. pont szerinti adatokat a Szolgáltató saját üzletszerzési céljából az ügyfél hozzájárulásának időtartama alatt kezelheti, az ilyen célú kezelést az ügyfél hozzájárulásának visszavonásakor, egyéb esetben a 2.1. pont szerint a Szolgáltató megszünteti.
2.3. A Szolgáltató a kezelt személyes adatot az adatkezelésről való tudomásszerzését követően haladéktalanul törli, ha a szolgáltatónál valamely 1. pontban nem említett célból történő adatkezelésre került sor.
2.4. A Szolgáltató köteles a nyilvántartott személyes adatok védelméről gondoskodni.
2.5. A számítógépen nyilvántartott adatok esetében az adatokhoz hozzáférést jelszóvédelemmel kell ellátni és a hozzáférésre jogosult személyekről nyilvántartást kell vezetni. A számítógépes adatállományokról legalább egy példány biztonsági másolatot kell folyamatosan készíteni.
2.6. A papír alapú nyilvántartásokat az illetéktelenek elől elzárva kell tartani.
2.7. A nyilvántartásokat megfelelően zárt helyiségben, az irattározási jogszabályok és belső előírások figyelembe vételével kell tárolni.
2.8. A közbenső, az irattározásra nem kerülő, vagy az irattározási idő után selejtezésre kerülő nyilvántartásokat meg kell szüntetni: a számítógépes adathordozón levő adatokat helyreállíthatatlanul le kell törölni, a papír alapú, személyes adatokat tartalmazó listákat el kell égetni vagy más módon (iratmegsemmisítővel), ellenőrzötten meg kell semmisíteni.
- A személyes adatok továbbításának esetei
3.1. A II.1. pont szerinti adatok közül azok, amelyek az adatkezelés céljához szükségesek, átadhatók: a) azoknak, akik a Szolgáltató megbízása alapján az ügyfél-tájékoztatást végzik.
3.2. A II.1. pont szerinti adatok közül azok, amelyek az adatkezelés céljához szükségesek, átadhatók – az ügyfél kifejezett hozzájárulása esetén – azoknak a képző intézményeknek, amelyek képzésére az ügyfél jelentkezett.
3.3. Azoknak a támogató szervezeteknek, akiktől az ügyfél támogatást kíván igénybe venni
3.4. A II.1. pont szerinti adatok közül azok, amelyek az adatkezelés céljához szükségesek, a Szolgáltató – az ügyfél kifejezett hozzájárulása esetén – felhasználhatja arra, hogy az ügyfél számára a megfelelő képzés megtalálását segítse, illetve a Szolgáltató szolgáltatásairól az ügyfélnek hírlevél vagy e-mail útján tájékoztatást nyújtson.
3.5. pont alapján átadott adatokkal kapcsolatban az adatokat átvevőket a Szolgáltatóval azonos titoktartási kötelezettség terheli.
- Az ügyfél hozzájárulása és módosításának joga
4.1. A Szolgáltató az ügyfél adatkezeléshez való előzetes hozzájárulását köteles megszerezni minden olyan esetben, amikor az adatkezelést jogszabály számára kötelezően nem írja elő.
4.2. Az ügyfél adatkezelési hozzájárulását a Szolgáltató a következők szerint szerezheti meg:
- a) a képzésre jelentkezéshez szükséges regisztrációt megelőzően elektronikusan hozzájáruló adatkezelési nyilatkozattal,
- b) a regisztrált igénybe vevők számára nem kell ismételt nyilatkozatot tenniük, csak annak visszavonását követően.
- A Szolgáltató adatkezelésének szabályai
5.1. A Szolgáltatót a tudomására jutott személyes adatokkal kapcsolatosan titoktartási kötelezettség terheli, azok megismerését harmadik személy részére csak az érvényes jogszabályokban és jelen Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzatban meghatározottak szerint teheti lehetővé.
5.2. A titoktartási kötelezettség a Szolgáltató alkalmazottját, tagját, megbízottját a Szolgáltatóval azonos módon terheli és megszegéséért a jogszabályok szerinti felelősséggel tartozik. A titoktartási kötelezettség az alkalmazottat a munkaviszony, a tagot a tagsági viszony, a megbízottat a megbízási jogviszony után is terheli.
- Adatvédelem
6.1. A Szolgáltató biztosítja
- a) a szolgáltatást végző vagy abban közreműködő alkalmazottja, megbízottja az adatvédelemre és az adatbiztonságra vonatkozó jogszabályokat és jelen szabályzatot megismerje és munkája során betartsa,
- b) az adatvédelem és adatbiztonság követelményeinek személyi és tárgy feltételeit,
- c) jelen Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzatnak a Felhasználók részére honlapján való nyilvános elérhetőségét.
Előfizetés
1.1. A MyMove „Klub" egy rendszeres előfizetési program, amely külön oldalon rendelhető meg a többi terméktől. (mymoveklub.hu) (Nem jelenik meg kapcsolt termékként.) Ennek díját ismétlődő bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni az erre külön létrehozott megrendelő űrlapon. Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés") egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy az Ön által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártya adatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártya adatok újbóli megadása nélkül. Az előfizetés során a megadott időszak lejártával a következő időszak automatikusan elindul, az előfizetés tehát havonta/évente megújul, az előfizetési díja automatikusan kiegyenlítésre kerül a megadott kártyaadatokkal.
1.2. Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen feltételek elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően a MyMove „Klub" oldalán (mymoveklub.hu) kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártya adatok újbóli megadása és az Ön tranzakciónkénti hozzájárulása nélkül a rendszer által kezdeményezve történjenek. Figyelem: a bankkártya adatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártya adatokhoz sem én, sem a SimplePay nem fér hozzá. Sem én, sem a rendszer nem tárol bankkártya adatokat, a Simple egy "token" segítségével engedi az ismétlődő fizetést.
1.3. Az előfizetés a sikeres fizetést követően kerül aktiválásra, és mindaddig fennáll, míg Ön a saját létrehozott szolgáltatói fiókjában a tagság lemondását nem kéri. A pénzt havi előfizetés esetén mindig a hónap azon napján próbálja meg a rendszer először levonni, amely napon az előfizetés indult. Éves előfizetés esetén pedig egy évvel az előző fizetést követően. Sikertelen bankkártyás fizetés esetén tájékoztató levelet küld a rendszer, illetve többször ismételten megpróbálja a levonást. Amennyiben a levonás többszöri próbálkozás esetén is sikertelen, a tagság 8 nap után megszűnik. Amennyiben Ön kéri a tagságának megszüntetését, a rendszer további tagdíjat nem von le, és az utolsó fizetést aktiváló hónap végéig, de legkésőbb a lemondástól számított 30 napig élhet a tagsága. Éves tagság esetén javasolt az éves tagság utolsó napjaira időzíteni a lemondást, hogy a hozzáférés ne szűnjön meg túl hamar. Az éves előfizetés lemondására korábban is lehetőség van, ebben az esetben azonban szintén 30 nap eltelével megszűnik a klub szolgáltatásaihoz való hozzáférés, amelyet Ön tudomásul vesz. Az éves tagdíj levonása előtt Ön számára 7, 3 és 1 nappal is értesítést küld a rendszer az esedékes tagsági díj levonásáról és a lemondás lehetőségéről és módjáról. A 30 nap elteltével az előfizetés megszűnésével Ön már nem lesz jogosult elérni a MyMove „Klub" szolgáltatásain belül kínált tananyagokat, tréningeket, rendezvényeket, és a zárt Facebook csoportból is eltávolításra kerül. A véletlenül megkezdett, kifizetett előfizetési időszakokat nem áll módomban visszatéríteni. Ön a fentieket kifejezetten tudomásul veszi.
1.4. Fenntartom a jogot, hogy a MyMove „Klub" keretein belül nyújtott szolgáltatásokat külön értesítés nélkül módosítsam, azok mennyiségét csökkentsem vagy növeljem, formáját módosítsam. E módosítások a klubtagsági díj összegére nincsenek ráhatással. E lehetséges módosítások lehetőségét Ön a klubba való jelentkezéskor kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, a módosítások miatt követelést nem támaszt. Fenntartom továbbá a jogot, hogy bármely tag tagságát indoklás nélkül azonnali hatállyal megszűntessem. Erre különösen olyan esetekben kerülhet sor, ha a tag jelenléte a közösségi élet alapértékeibe ütközik, viselkedésével mást zavar vagy zárt csoportunk alapszabályait nem tartja meg. Ilyen esetben a már megkezdett, kifizetett előfizetési időszakot nem áll módomban visszatéríteni. Ha a Vásárló nem a klubhoz tartozó zárt Facebook-csoport szabályai szerint vagy a csoport működése szempontjából joggal elvárható módon kíván részt venni a csoport életében (pl. valótlan profilkép vagy név, Facebook-oldal profil magánszemély profil helyett, több személy által közösen használt Facebook profil), úgy a zárt csoportba való belépését nem tudom engedélyezni, de a Klub egyéb szolgáltatásai számára is elérhetőek.
1.5. A MyMove „Klub" tagsága egy felhasználónév/jelszó párossal vehető igénybe, melyet a megadott e-mail címre küldök el. A helytelenül megadott adatok miatt keletkezett kárért nem vállalok felelősséget. Önnek természetesen van lehetősége az adatai módosítását kérni, amelyben készséggel segítek. A belépési adatokat, továbbá a Klub anyagait más személyeknek továbbadni, értékesíteni szigorúan tilos, egy felhasználónév és jelszó párossal csak egyetlen személy használhatja a MyMove „Klub" szolgáltatásait. Bármilyen csoport esetén minden tagnak szükséges aktív előfizetéssel rendelkezni, ha többen is el szeretnék érni a tananyagokat.
1.6. Ön mint fogyasztó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a MyMove „Klub" szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében az előfizetés megkezdésével a szolgáltatás egésze teljesítésre kerül, és a szolgáltatás egészének teljesítését követően az elállási jogát elveszíti. E szerződés elfogadásával Ön ezt tudomásul veszi, és a teljesítést az Ön ezzel kapcsolatos, kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdem meg.
Elektronikus levélküldés (E-mail, hírlevél küldése)